Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Nové přilby PENTA od Singing Rocku Extrémně lehká, super-komfortní a plně odvětraná lezecká helma Penta. Pro svou pohodlnost a... arr3Revize OOPPRevize OOPP (osobní ochranné pracovní prostředky) Pracovní polohovací a zachycovací postroje a...

ZBOŽÍ V AKCI

Vaše cena 990 Kč (41 EUR)
Skladem
Vaše cena 259 Kč (11 EUR)
Skladem
Vaše cena 1 399 Kč (57 EUR)
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 6 230 Kč (255 EUR)
Skladem
Vaše cena 2 690 Kč (110 EUR)
Skladem
Vaše cena 2 511 Kč (103 EUR)
Skladem

» Reklamace
Reklamační řád

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami platným občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami, vše ve znění novel.

 

Vady na zboží

Případnou vadu na zboží reklamujte bez zbytečného odkladu po jejím zjištění. Další používání výrobku může způsobit zhoršení vady a uvést ji do neopravitelného stavu nebo výrobek zcela znehodnotit. Tato skutečnost může být důvodem k zamítnutí reklamace.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, poškozením při používání, nesprávným používáním, neodbornými zásahy do konstrukce, nevhodnou nebo zanedbanou údržbou, nevhodným skladováním.

Je třeba si uvědomit, že životnost výrobku nelze obecně zaměňovat s dvouletou záruční lhůtou!!!


Uplatnění reklamace

Uplatnění reklamace zboží je možné provést osobně na provozovně prodávajícího nebo zasláním zboží na adresu prodávajícího. K uplatnění a vyřízení reklamace je nutné doložit doklad o zakoupení zboží v našem obchodě. Bližší informace ke způsobu řešení reklamace lze získat na adrese obchod@mujoutdoor.cz nebo telefonicky na čísle 569 432 015 nebo 775 214 776.


Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní od data doručení zboží na adresu prodejce k tomu určenou! Ve věci reklamování zboží (kromě reklamace skladové – tedy evidentně nepoužitého zboží) se však prodávající vždy obrací na posouzení konkrétní reklamace k dodavateli (výrobci) zboží. Prodávající proto upozorňuje zákazníky, že lhůta vyřízení reklamace se může díky těmto okolnostem prodloužit o dobu, kterou zboží stráví přepravou k dodavateli a zpět a přepravou k zákazníkovi!

 

Zaslání reklamace poštou

V přípedě, že reklamované zboží zasíláte poštou, je nezbytně nutné zabalit zásilku tak, aby během přepravy nedošlo k poškození jejího obsahu a označit zásilku nápisem REKLAMACE. Reklamované zboží zašlete na adresu ROAD - Outdoor centrum, Smetanovo náměstí 3290, 580 01 Havlíčkův Brod. Reklamované zboží, zaslané na jinou adresu, nemusí být přijto!!!

Reklamované zboží zasílejte suché a čisté!

Prodávající nemusí reklamované zboží přijmout, jestliže je znečištěné, vlhké, silně zapáchající apod. (zákon č.258/2000 O ochraně veřejného zdraví)